zondag 22 september 2013

Op naar de Top ....

Vandaag in de Focus "Op naar de Top

Maandag 16 september

We zijn in maart ook op vakantie geweest in dezelfde streek
En toen heeft Lex er div fietstochten gemaakt
Door m,n nek klachten is lang mountainbicken niets voor mij
Dus maakt lex als hij er aan denkt foto's onderweg
En zo ook van de Stuwdam van Hellenthal de Oleftalsperre
Ik moet zeggen ik was best jaloers op de dingen die hij zo onderweg zag

Vorig keer waren we met Shelby en Tess al wezen kijken bij de stuwdam beneden
En zagen we een fikse klim naar de top om bovenop de dam te komen
Maar dat had Shelby nooit gered kwa asem
En dus hebben we het gelaten voor wat het was


Maar niet deze vakantie Tess mee drinken mee wandelschoenen en gaan
En mensen wat een klim Oma Ellen moest onderweg ff zitten hihi
Maar zo de inspanning waard !
Een uitzicht om ontroerd van te raken  ( wat ik dan ook was )



Tijdens het bewonderen van het uitzicht vloog er een vlinder langs ons
En ik geloof in m,n hart dat het Shelby was die aangaf toch mee met ons te zijn geklommen
Flabbergasted door het uitzicht en trots op m,n bergbeklimmen
N vogend keer toch eens kijken of ik met een E bike Lex kan bijhouden !!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten