zondag 22 september 2013

Furry frends ....

Vandaag in de Focus `Furry Frends

Tja jullie kennen me een klein beetje
Als ik dieren om me heen heb ben ik happy
En nou wil het toeval Hhihi ,,niks toeval aan heb het vakantie adres erop uitgezocht !!
Dat daar veel harige vriendjes zijn te weten 7 paarden
En wat poezekids en kippetjes en konijnen
Koeien als buren en de buurpaarden  `Hou en Dini die schuin tegenover het huisje staan

Even uitleggen , de buurpaarden zijn ontsnapartiesten dus hebben Lex en ik ze Hou en Dini gedoopt haha
Maar mag ik even aan u voorstellen m,n vakantie vriendjes
Trees en haar dochter Josefien de lekkere stoere werkpaarden
Sir lancelot de tinker waar best n beetje arabier in zit
Vigor de ijslandpony bejaard en wel maar nog zo gek en happy als n deur
M,n kleine shetlandmaatjes Polly en Molly
En niet te vergeten Halflinger Sepp en de buiten poezels
Natuurlijk was m,n hartsvriendin Shelby ook bij Xx
Heerlijk hoor al die heerlijke wezens om me heen 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten