vrijdag 20 mei 2022

Zaterdag 21 mei " Grote mannen klauwen handschoenen ...

 Vandaag in de Focus "Zaterdag 21 Mei .. "Grote mannen klauwen handschoenen ..

We gaan weer verder klussen ... t muurtje aan de waterkant ook opschuiven 

Jaja de strijd om het de ratten zo moeilijk mogelijk te maken "Goat On .."

Theo was zijn handschoenen vorige week vergeten 

En paste maar net in de handschoenen die ik had 

Dus gisteren bij Cranenbroek een paar gekocht 

Als i dan hier klust liggen er een paar "Grote Mannen Klauwen handschoenen ;-) 




We zijn weer n stuk verder met het rat proof maken van de villa's 

Dat zei ik n tijdje terug al dat klusje is er niet 1 voor 1 dagje 

Daarna douchen omkleden en mee naar Nel gereden 

Gekruft met Billie en Sjoerdje en heerlijk gegeten 

Om daarna met Nel en Theo naar de Bios te gaan ... 


Ik ben weg van de serrie en toen ik zag dat de film uitkwam 

En wist dat Nel en Theo de serrie ook graag kijken 

Was 1 en 1 twee ... gezellie want haha laten we eerlijk zijn dis ni Lex zijn cup off tea

Snacks en drinken mee zo komen we de uurtjes wel door 



Wat een heerlijke film ik heb ervan genoten 

Thanks lieve vrienden voor t klussen en dat we nog iets samen kunnen delen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten