vrijdag 20 mei 2022

Zondag 15 mei : T was weer een feestje ...

 Vandaag in de Focus "T was weer n feestje ..

Een dag gevuld met lieve collega’s en fijn publiek waaronder mijn tante Renee en achternichtje

'Met

Alberto Hoedenmaker ( yep die wie mijn eigen nummer geschreven heeft )



Jacqueline Lemaire



Anka Winter ( Die al jaren in de regio een begrip is en die gaat de backing vocals van mijn eigen nummer `Live your Life `inzingen whaaa hoe gaaf is me dat )



IK heb weer genoten van t optreden van mijzelf en van mijn collega’s ..
Em natuurlijk hebben Pa en ik wat samen gezongen haha daar komen we inmiddels al niet meer onderuit ..


En het publiek heeft weer heerlijk mee zitten zingen


op naar de volgende en die staat alweer gepland voor 12 juni ..
nu alweer zin in



Voor nu dank aan het publiek Frontier and Frends collega´s en Soos Blauwhuis Schiedam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten