zondag 29 mei 2022

Dinsdag 24 mei "Het huis komt omhoog ...

 Vandaag in de Focus "Het huis komt omhoog 

Mogu folks sinds een paar weken heb ik weer meldkamer dienst ..

Andere zaken gingen even voor ..

Starten met een nieuw systeem haha ik geef toe tis ff wennen ..

Hoop dan ook dat alles erin staat maar net nagelopen dat zit wel snor...

Weer n hoop weggeefzooi die vandaag opgehaald wordt ..

Ik voel mijn huis omhoog komen ..

hihi ff uitleggen ..

Vroeger verzamelde alle kinderen van mijn schoonmoeder

Spulletjes in het ruim van de woonboot .. en bij tijd en wijlen werd dat opgeruimd ..

En dan zei ze `je ziet de boot omhoog komen `

Als grapje omdat er gewicht aan rommel uit de boot was ...

Dus daarom dus `Ik voel mijn huis omhoog komen

Bij elk ding wat ik verkoop of weggeef hahaha ..

Kijk je hoeft niet altijd verdrietige herinneringen te hebben aan een overleden liefde ..

Je kan er ook hebben waar je vrolijk van wordt en die je overpakt ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten