vrijdag 20 mei 2022

Vrijdag 20 mei `T witte Goud ..

 Vandaag in de Focus `het Witte Goud ... 


Vanmorgen eerst op pad naar `Cranenbroek 

Toen door naar restaurant `De 5 eiken das traditie om na Cranenbroek daar een tosti te gaan eten

Kak kak kerdekak .. Gesloten en niet alleen vandaag gewoon helemaal 

Hij zei voor de corona al `Ik heb niemand die me opvolgt 

Maar dat het helemaal gesloten zou zijn is diep teleurstellend 

Niet alleen voor de eigenaar ( zal vast met Corona ook te maken hebben) 

Maar ook voor ons "weer een illusie armer .. of rijker wat je wil 


We zijn binnendoor terug gereden en hebben n restaurantje gevonden aan een haventje 

"De Waterman "Niet spectaculair en haha geen blijvertje 

En op de kaart GEEN TOSTI.. ik vroeg of ze die niet gewoon konden maken 

Dat kon .. Lex een tosti haha die euh niet de lekkerste in zijn leven was 

De rauwkost was al n paar dagen oud .. 

En mijn hamburger broodje was hard aan de onderkant 

En een stuk tomaat erop waarvan je denkt .. een schijfje had lekkerder geweest

Maar t biefstukburgertje met spek en half gesmolten kaas smaakte 

Wat ik zeg "Niet vies maar haha we gaan er denk ik niet een stamrestaurant van maken


Tja en toen riep de werkplicht dus hup omkleden en naar de manege 

Om na het werk aan te schuiven met een home made gerecht 

Die freaking restaurant waardig was ,..

Ik zou koken maar Lex dacht och ik heb ze nog nooit gemaakt 

Ga het zelf eens proberen nou das voor herhaling vatbaar ... 


Asperges met roomsaus en dille gekookt eitje moot zalm en krieltjes 




Nou die krieltjes haha die waren eigenlijk overbodig 

Geeft niks die bakken we wel op .. 

Maar dat "Witte goud "was jammie jammie jammie ...

Daar ken "De Waterman "een puntje aan zuigen ..;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten