zondag 29 mei 2022

Donderdag 26 mei .. Spoedeisende hulp ..

 Vandaag in de Focus "Spoedeisende hulp 


Mogu de zoo is weer voorzien ..

inkluis mineraal stenen …

Gisteren n rare dag eerder weg van mijn werk met spoed naar mijn moeder '

Omdat mijn stiefpa opgenomen werd ..

Uren in het ziekenhuis gezeten wachtend op uitslagen ..

En nadat mijn stief vader op zaal geïnstalleerd was dingen besproken met de afdeling ..

ik ben t aanspreekpunt das voor nu even het handigst ..

Mijn moeder thuis gebracht meegegeten en wat dingen gedaan voor haar ..

Zaken opgezocht die mee moeten naar t ziekenhuis..

Gelukkig heeft Tony voor de hondjes gezorgd ..

Ruk geslapen nu eerst ff time out voor mijn diertjes ff de accu opladen ..

En doorrr douchen boodschappen werken mag n uur eerder stoppen

Zodat ik door kan rijden naar Rotterdam om mijn moeder naar t ziekenhuis te brengen ..

Schone was mee .. kortom ben meer dan van de straat .. pas op jezelf lieve mensen ..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten