zondag 29 mei 2022

Zaterdag 28 mei `Opvrolijken ..

Vandaag in de Focus `Zaterdag 28 Mei  `Opvrolijken 

Kijk ik blijf natuurlijk wel n schurkje hihi ik had een zooi ballonnen meegenomen naar het ziekenhuis omdat hij de dag van opname ( eergisteren )jarig was geweest

En iedereen die binnen kwam feliciteerde hem door de ballonnen ..

Maar El "zei pa wordt t nu wel zat dat gefeliciteerd.. kun je ze meenemen ?

Ik zeg tuurlijk maar ja wat moet ik ermee ??

Hahaha bij de liften dacht ik hmmm dit plekje kan wel wat vrolijks gebruiken






😂😂…stttt dont tell it was me ..

Je zou door alle shit bijna vergeten te lachen lieve mensen .. pas op jezelf

Mocht je nog in het Sint Franciscus ziekenhuis komen haha op de 8 ste etage kom je ze misschien nog wel tegen dan ..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten