maandag 20 december 2021

Lock Down again ... Vrijdag 17 Dec

 Vandaag in de Focus `Lock Down ...again .. vrijdag 17 dec ..


Nog voor Rutte de putte en de jong hun smoelbakkus open trokken 

Wisten we eigenlijk al hoe laat het was 

Weer op slot weer mensen die financieel en emotioneel de dupe zijn 

En dit keer raakt het ook mij want ook de kantine is Gesloten .... 

Een deel van mij snapt het wil ook niet ziek worden of mensen ziek maken 

Maar ik denk dat dit virus zal blijven Muteren zoals ook een griepvirus doet 

Der zullen geen Boosts genoeg zijn om dat bij te houden 

En vooralsnog weten ze niet eens of de boosters afdoende zullen zijn 

Plus wat doen al die vage stoffen met je lijf die je ingespoten krijg 




T houdt me bezig maar vooral ben ik bezig met gewoon te genieten van het leven

Want ik weiger in angst te leven die me nog net niet opgelegd wordt ´

Hou me meer bezig met `Hoe kunnen we nog inkomsten genereren uit de kantine 

Kunnen we gaan werken met afhalen .... koffie en thee in een kartonnen beker 

Maar gaat die investering in wegwerp `servies `zich terug betalen 

Gaat daar voldoende animo voor zijn

Nu we alleen Buiten les mogen geven zonder toeschouwers ...

Ouders zullen kids of afgooien of in hun auto´s blijven zitten

We gaan t zien .. de radderen draaien nog ff verder ...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten