maandag 20 december 2021

De beuk erin .... zondag 19 dec

 Vandaag in de Focus "De Beuk Erin ... zondag 19 dec 


Vandaag visite van mijn schoonzusje en zwagert 

Die een mooie bos bloemen meegenomen hebben 

Bloemen jah je wordt er altijd blij van toch 

Maar ook met een kado voor Lex die ik bij Han besteld heb

Een shirt met opdruk ... 

Mijn zwager is een DJ en boekt waar hij draait echt suk6 

Zijn eigen nummers staan hoog in de lijsten 

Hoe cool is het om van je hobby / Passie bijna een Job te kunnen maken 

EN daar hoort een eigen kledinglijn bij  "De Beuk erin "

Het verwijst naar zijn achternaam maar ook naar zijn instelling 

In deze tijd ook zo'n goeie boodschap gewoon Doorgaan "De Beuk erin 

Lex was blij verrast en trok m dan ook meteen aan 




Ff poseren want jullie snappen dat ik dit natuurlijk ga promoten 

Niet alleen de boodschap is super de instelling is super 

En dat ook nog eens gedrukt op een fijne kwaliteit shirts .. 

ik zeg gewoon ff bestellen bij mijn zwagert ... 

Https://hanbeukers.com/shop

DE BEUK ERIN >>>>>>>> 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten