maandag 20 december 2021

18 dec Oliebollen .......

 Vandaag in de Focus `Oliebollen ...... 18 dec zaterdag ...


Peter van Manegestal Alblas heeft een plannetje bedacht 

`Wat nou als jij oliebollen gaat bakken op bestelling ?

Nou nog nooit gedaan maar hoe was het ook alweer 

"You have tot try everything out in your life right ...

Gelukkig heeft Maaike in een oliebollen kraam gewerkt 

Dus johhh dat gaat goed komen ..

Niet binnen haha dan kan ik de hele keuken en kantine van onder naar boven uitsoppen

Gewoon lekker buiten heater aan shortje voor en gaan ..... 

Nu hopen op mega bestellingen ... 

Dat ik na oud en nieuw geen oliebollen meer kan zien ;-) 






"Zoals jullie begrepen hebben zitten we in een Lock Down . Dat betekend ook dat onze kantine gesloten is tot minimaal 14 januari waar we net als jullie vet van balen .. Maar natuurlijk draaien de raderen en zijn we aan het bedenken of we eventueel wat met afhaal maaltijden kunnen gaan doen .. Maar wil je `Stal Alblas `een warm hart onder de riem steken en ons een extra steuntje in de rug geven ...Dan kun je Bij ons Oliebollen bestellen ... ja ja je leest het goed !!Ik ga bij voldoende animo voor jullie verse oliebollen bakken ... Bestellen kan via oliebollen@stalalblas.nl

De Oliebollen zijn 1 euro per stuk ... maar voor 10,00 krijg je er 12 ... Met gratis poedersuiker ... ( keuze in Met of Zonder Rozijnen ) ..
En ik maak ook mijn overheerlijke Appelflappen voor 1,50 per stuk en 5 flappen voor 7.00 .. Ophalen kan op 30-31 December tussen 12.00 en 14.00 geef even aan bij je bestelling op welke dag je ze op komt halen ... Dan bak ik ze vers voor jullie op die dag ... Ik /we zie jullie bestellingen graag tegemoet ... ik hoop op zoveel animo dat ik straks geen oliebol meer kan zien op ouwejaarsavond 😉 ... Gr Ellen en Stal Alblas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten