maandag 20 december 2021

Het kersthek is van de dam ..16 dec

 Vandaag in de Focus ` Het kersthek is van de dam .. 16 dec ..


Al jaren bouw ik met kerst een kerstdorpje op 

Jah stel je er niet al te veel van voor he 

Gewoon standaard huisjes en vaak de kersttreinbaan erbij 

En het ligt er maar net aan waar ik ze zet of er lichtjes in komen 

Ben altijd een beetje jaloers als ik echt hele bouwwerken zie 

Al de draaiende kersttaferelen de lichtjes het geluid 

Kijk dan ook altijd mijn ogen uit bij Intratuin 


Laat ik nou vandaag mijn eerste bewegende stukje kerstdorp gekocht hebben 

Licht geluid en beweging door de schaatsers en de paardenslee die draait 

Haha ze hebben me gewaarschuwd nu ist hek van de dam 

Er zullen er nu snel meer volgen ... 

Tja ik moet toegeven de plek waar ik m vandaan heeft heeft er nog veeeel meer te koop 

EN hahaha heb er al n afspraak staan om er nog ff te `winkelen 

Dus jahhh het kerstdorphek is dus echt van de dam hihi ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten