woensdag 4 maart 2020

Oortje knabbelen ... woensdag 4 maart

Vandaag in de Focus "Oortje knabbelen ... woensdag 4 maart

Nel en Billie zijn op visite
Kan ik weer even  genieten van mijn bullenkind Billie

( Pup uit het eerste nest van Flow en volle zus van Gilly en Phanny )

Ze rent naar binnen en met een grote smile springt ze tegen me op
"Hoi mama Ellen daar ben ik weer eens ...

Dat de dames Bull gek op Nel zijn is geen geheim
A ze heeft altijd lekkere koekjes bij zich
B ze houdt ervan om een overdosis Bullenliefde te krijgen



Dus als ze koekjes en knuffels uit deelt rossen er 4 bullen op haar lijf
Als Nel bij mij aan de eettafel schuift blijkt Phanny nog niet uitgeknuft
Dus op schoot gehesen en ze werd schoon achter de oren gewassen
Wel jammer dat Phanny haar zo hard aan der oren knabbelde
Dat 1 van haar oorbellen ervan uit viel ..
Hoezo lomp ???  ;-)

(Geen nood achterkant en voorkant gevonden kon zo weer in gedaan worden )

                                                           Nel en Flow

Ze hebben lekker lopen ravotten met zijn 4 ren
Zijn Nel knuffels en lekkers rijker


En ik heb heerlijk bij kunnen kletsen
Op naar de volgende knuffel sessie ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten