woensdag 4 maart 2020

Meester Prikkebeen ... dinsdag 3 maart ...

Vandaag in de Focus "Meester Prikkebeen ... dinsdag 3 maart ...

Vanmorgen vroeg op
Want ik had weer een date in het ziekenhuis
Deze ronde een Long perfusie scan
Waar een infuus aanleggen voor nodig is om de radioactieve zooi in te spuiten
En KAK wat zag ik daar tegen op
Niet tegen de scans zelf maar ze hebben me de laatste keren zon zeer gedaan
Met het verkeerd aanprikken van mijn aders
Dat ik daar al de zenuwen van in mijn lijf had zitten





Maar laat ik nou een lieve broeder treffen
Die in het dosier gelezen had dat "Mevrouw wegspringende aders heeft "
En me gerust deed stellen "we nemen er gewoon goed de tijd voor
Das ook precies wat hij gedaan heeft
En ik voelde de naald mijn velletje ingaan maar dat was al
Niks geen blauwe plek niks geen gemurrel of tig keer opnieuw prikken
Het kan dus wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ik zei m "jou roep ik er voortaan bij als ik aangeprikt moet worden Merijn ...
Jij bent mijn meester Prikkebeen en ik dank je
Dat je er een positieve ervaring van gemaakt hebt..

Nu de uitslkag afwachten of de bloedpropjes minder zijn geworden in mijn longen
Of zelfs weg zijn .. of ;-( dat ze er nog zitten zoals n half jaar terug ...
Dan hoor ik hoe de behandeling verder zal gaan ... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten