woensdag 4 maart 2020

Met je Handjes op je rug ... zondag 1 maart ...

Vandaag in de Focus `Poesie Mauw .. zondag 1 maart ...

Of ik mee wilde naar een poezenshow ?
Nou dat wil ik wel eens meemaken ja
Eens kijken of dat nou veel verschilt met een hondenshow
En zo kwamen Cora en Mandy me ophalen
De show was hier op Sliedrecht in de Lockhorst
Een sportzaal vol kleine benches vol kattenkinders

De ene nog sierlijker dan de ander
Kittens en volwassen poezels te kunst en te keur
Er werden behoorlijk was rassen vertegenwoordigd
Maar waar je keek stond op de bench "DONT TOUCH ...
Oftewel  zoals mijn moeder als kind tegen me zei "

Kijken met je oogjes en je handjes op je rug ...

En voor de benches ook nog plastic folie ... 
T maakt wel Lauwsie foto's zo
Dus na een paar foto's stop ik daar ook gewoon mee



Gelukkig was er zat te zien voor het oog
En ik snap het ergens wel ...
Een ieder kan bacterieen en of ziektes met zich meenemen
En door contact overdragen op de kattenkids
Op hondenshow nog nooit gezien "AFBLIJVEN !!
Maar mischien niet eens zo gek ...

De beoordeling verloopt net ff anders
De poes of kater moet door div keurmeesters bekeken worden
Allemaal met hun eigen expertise ..
Vacht oren dracht staart ogen enz enz ...
En als je je kat showt Rek je hem of haar zo Ver mogelijk op
Heel apart om te zien .. 


Mijn ogen uitgekeken nooit beseft dat er ZO veel raskatten zijn

Maar Ik heb er mijn ras gevonden ..
Later als ik groot ben wil ik een Tonkanees





T zal zijn na mijn dood El ..zei Lex ..
Want r komt hier nooit geen kat of kitten meer in zolang ik leef ...


Nou das dus duidelijk hej ...

Alleen maar kijken en DONT Touch or buy hahahaa !
Maar wel heel leuk om eens mee te maken
Thanks for taking me along meiden ,.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten