dinsdag 18 februari 2020

Soos Blauwhuis Zondag 16 Febr ..

Vandaag in de Focus `Soos Blauwhuis ..Zondag 16 febr --

Jaja vanmiddag ist zover
De eerste show van Frontier and frends  van dit jaar
En yours Trouwly mag erin optreden
Mega zin in ..


Hé Bloglezers ...
Ik ben veilig thuis binnen gewaaid ...
Wat een rukwinden aan mijn stuur zeg onderweg
Echt n dag voor 2 handen aant stuur !!!

Maar ik heb weer een gezellige middag achter de rug
Nieuwe nummers uit kunnen proberen
En een uitnodiging in the pocket voor een gast optreden
In de show van Monique Van Beers
Das pas in mei  ( 24 ste ) maar in the pocket is in tha pocket ...



Het was weer n fijn publiek in Soos Blauwhuis te Schiedam
En ik heb weer genoten van mijn eigen optreden
Maar natuurlijk ook van de optredens van mede artiesten
Zoals die van Alberto Hoedemakers mijn pa Bob Mustang Peter Faling 
En een zangeres uit België ikramiye Acer ..
Jammer dat Emy Persiani er niet bij kon zijn 
Maar die is er vast een volgend keer wel bij .. 
Shirley en Anneke weer bedankt voor je gast vrouw zijnde en support 
Harald thanks voor t fijne geluid 💋 .. 



1 minpunt was wel dat doordat het vervoer eerder het publiek op kwam halen 
En men eerder vertrok i.v.m de storm ... 
Dat maakt dat optredens uit vielen of ingekort werden .. 
Jammer want de sfeer zat er goed in .. 
Hoofdzaak is dat iedereen veilig thuis komt .. 
Maar dat was wel ff n domper op de middag ...
Ben verwend met een fles wijn van Frontier and Frends 
En bloemen van Soos Blauwhuis ... thanks for having me 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten