dinsdag 18 februari 2020

Make Love not War...15 febr Zaterdag ..

Vandaag in de Focus ` Make Love Not War....Zaterdag 15 febr..

3 dames die loops zijn ...
Dat geeft een hoop zooi maar ik ben er straks wel in 1 keer ook weer van af
Normaal is mijn trio een drie eenheid
Maar als de Bitches loops zijn
Dan is er altijd een kleine Machtstrijd gaande

"Ik ben hier de Alfa hond .. Nee Ik !!!
Dat gedrag drukken Lex en ik meteen de kop in

En omdat de boodschappen niet vanzelf naar mij komen
Moet ik er af en toe ff op uit voor boodschappen


Ik kom terug kleed van de bank
Koeienkleed als n vodje opgestroopt
Zo dames hebben jullie een feestje gevierd toen ik weg was

Dan loopt Flow  me schoorvoetend tegemoet
En is er zichtbaar dat het geen feestje was
Maar een kleine "oorlogs verklaring onderling ..
Gelukkig niet haar oog beschadigd Pfttttttt ...
Maar t scheelde weinig ...




Flow haar wondjes verzorgd en verder nagelopen
Alsmede de andere dames nagelopen
Die nergens geen zichtbare wondjes hebben ..
Nou ja gelukkig al loopt Phanny wel wat mank
Dus denk dat die toch de andere schuldige is

Gilly houdt niet van vechten
Das meer een  "Make Love Not War Typetje ...

Hoe dan ook zolang de Hormonen door de dames Gieren
Gaat 1 van de twee vechtersbaasjes even apart van de anderen ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten