dinsdag 18 februari 2020

Jong hert opt ijs 17 febr ...

Vandaag in de Focus `Jong hert opt ijs ... ....

Vanmiddag wederom een bezoekje aant ziekenhuis
Langs de Longarts overleggen `hoe nu verder ?
Meld me netjes aan en man "plaats nemen ..
Ik ga zitten op een stoel en ik voel dat die mega wankel is
Dus ik sta meteen op want door een stoel heen pletteren
Daar hej ik dus geen zin an ..
Ik meld netjes aan de balie dat de stoel zijn beste tijd gehad heeft
En dat ze m beter even weg kunnen zetten
Eer er echt iemand door heen zakt ...
Geloof me als ik zeg de pootjes stonden zo wankel
Als je erin zit lijkt het wel of je elk moment
OP de grond zal belanden zoals een Jong hertje opt ijs
POOTJES GESTREKT ... 
Met een beetje tegenzin pakt ze de stoel van me aan



En wij worden naar binnen geroepen
Alles besproken wat we bespreken moesten
En wederom een long scan om te ondergaan
But all for answers right ...
Een Long perfusie scan om te kijken of de bloed stolsels al minder worden
En een nog mooiere uitslag "ze helemaal weg zijn ..
Dus terug naar de balie om die in te laten plannen ..

Ik kijk terwijl de afspraak uit geprint word de wachtkamer in
En tot mijn grote verbazing !!!!!
Staat de stoel gewoon weer terug op zijn plekkie

Nou schiet mij maar in een condoompie
Weer een bewijs dat als je goed denkt te doen
Men dat niet weet te waarderen ..

Maar HUN risico dat er iemand zich echt bezeert als de stoel het begeeft !!! 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten