dinsdag 18 februari 2020

Message in a Botle ... 14 febr

Vandaag in de Focus  ` Message in a Botle  ..14 febr

Tuurlijk weet ik dat het een dag is voor winkeliers
Die een extra inkomen deze maand hebben
Door de producten die valentijn vertegenwoordigen
En ik  de gek doe er ook aan mee



Voor mijn Meisjes koop ik hondenkoekjes in de vorm van Hartjes
En voor lex laat ik een grote stroopwafel maken
Schenk ik hem ook nog een brief vanuit mijn hart
Die stop ik in een fles
Zodat hij zijn eigen Message in a Botle heeft ...



Mijn liefde is voor elke dag en niet alleen voor deze dag
Als je bij mij in mijn hartje zit heb je er een goed plekje
En sta ik altijd voor je klaar 
Dat weten mijn Harige kids en ik mag hopen mijn mensenkind ook


Maar der is niks mis mee om mijn  grootste liefdes  op zon dag als vandaag
Daar nog eens extra aan te herinneren ....

Fijne Valentijn aan al mijn Liefies <3


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten