zondag 26 januari 2020

22 jan Er Niks van SNappen .. Woensdag

Vandaag in de Focus "22 jan Er niks van Snappen  ...

Tja mijn meiden zijn verwend
Met wat ze hier mogen en met aandacht
Ze zijn gewend dat ik met ze speel
Maar dat is nu even een No No

Ik moet mijn pols en Lies ontzien
Hell mag zelfs geen trap lopen of liever niet ..
Dus de was en de rest van het huishouden is voor Lex
En gelukkig heb ik een grote tuin waar de dames bull hun behoefte kunnen doen
Maar niet spelen dat snappen ze gewoonweg niet ...

En ik kan ook echt merken dat ze hun energie nu niet krijt kunnen
Een soepschenkel meegebracht vat weekend door Nel
Biedt ze afleiding voor 30 min ...
Maar als die op is staan ze weer voor me met speelgoed
Blaffend "Kom mam spelen ...




Dat mijn was blijft liggen ... mijn bed onopgeschud blijft
Mijn huis niet elke dag de stofzuigert ziet
Mijn wc niet elke dag een lappie krijgt ik niet mag autorijden
Daar kan ik best mee leven
Maar die koppie's van de dames bull ... dat doet me wel wat




 Tja leg ze het maar uit ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten