zondag 26 januari 2020

15 jan Donna Sofia ...

Vandaag in de Focus "15 jan Donna Sofia


He Lig jij nou zo lekkr te soezelen Sofia ??
Roep ik als ik aan kom bij Villa Tok ..
Als ik dichterbij kom zie ik dat inderdaad slaapt ..
Echter uit deze slaap niet meer wakker zal worden ...



Ik heb haar helemaal nagekeken
Op wondjes blauwe tong iets in haar keel
Maar ik kan niets geks vinden ..
Een goed gevuld caafje zonder wondjes op de lege oogkas na
Waar ik de kippen van verdenk dat die het oog eruit gepeuzeld hebben





Ik weet dat het geen diertjes zijn die heel oud worden
En omdat ik deze overgenomen heb weet ik geen exacte leeftijd
Dus ga ik er maar vanuit dat het gewoon haar tijd was...
En omdat ze niet in 1 van de huisjes ligt maar gewoon in de ren
Ga ik er vanuit dat ze een hartstilstand heeft gehad

Rust zacht Donna Sofia ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten