zondag 26 januari 2020

17 jan .. Zagen Zagen wiedewiede

Vandaag in de Focus "17 jan ..Zagen zagen wiedediede ...

De Catalpa moest nog gesnoeid worden
En dat heb ik even nagelezen mag twee x per jaar
IK dacht ik wacht ermee op Lex want ik kan er niet goed bij



Maar wie mij kent weet dat mijn geduld niet erg groot is
Haha duurde het me te lang eer hij zei "kom dan snoeien we ff de boom
En daarbij ben ik ziek geweest met griep en heeft de griep nu Lex in zijn greep 



Dus ben ik zelf maar op den laddert geklommen
Snoeischaar bomenzaag en afkortzaag in den aanslag
En in etappes zelf alle takken eraf gezaagd of gesnoeid

Dat ziet er meteen weer opgeruimd uit
En zal hij komend jaar weer wat korter uitlopen
Kan Lex er met de bus weer beter langs rijden naar boven of benee



Wel last van mijn nek nu en een grote berg takken rijker
Die ik een andere keer wel kort zaag in de groenbakken ..
O achter doneer aan de natuur ......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten