woensdag 17 oktober 2018

17 okt..Hondenhok ...

Vandaag in de Focus " Hondenhok.

Het leek me zo leuk ...
Een eigen hondehok in de tuin
Waar de honden dan zoals in tekenfilms zouden vertoeven
"Dan niet aan de ketting off course ...
Haha nou hij heeft er jaren gestaan
Onze ijsbeer Gypsy maakte er zo nu en dan gebruik van

En Flow was er tijdens de laatste week van de dracht in te vinden
"Eens kijken of dit een geschikte werpplek zou zijn
Maar dat plaatje in mijn hoofd heeft het hok nooit beantwoord







T zakt wat scheef en het hout gaat zijn eigen leven leiden
En omdat ik toch lekkr bezig was met den decoupeerzaag



De stapel afvalhout voor de haard kort te zagen
Bedacht ik me ... meteen maar het hok slopen
Nu ist hout nog brandbaar ,,,,
Zo gezegd zo gedaan ...


Hondenhak ... uit mekaar en meteen kortgezaagd
Weer een klusje geklaard ....

 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten