woensdag 17 oktober 2018

15 oktober " voorbereidingen treffen ..

Vandaag in de Focus "Voorbereidingen treffen ..

Om over 14 dagen lekkr verder te kunnen
Besluit ik het overige hout achter te stapelen
Kunnen we het meteen pakken en is het allemaal op 1 plek
Want nu staat het nog her en der verspreid

 


Hoe vaak ik die stapel hout al in mijn handen gehad heb
Daar hebben we het maar niet over
Hoe dan ook het ligt  zo voor t pakken en na het bouwen van het hok
Hoop ik dat er zo goed als Niets meer van over is

De dames Bull vinden het grind van de carpoort een ultime plasplaats
Wij denken daar toch anders over en daarom stond er een tijdelijk hek voor


Konde ze eraan wennen dat dat nu geen toilet meer is
Nu achter de hekken straks overbodig zijn
Kon ik die mooi gebruiken om de carpoort netjes af te zetten

Rest mij nog de afvalstukken kort te zagen voor in het houthok
Dan ken daar t haardje straks weer heerlijk op branden 

 

En n ritje naar de stort om het bouw/afval af te voeren
Tja het kost wat tijd en spierkracht en ja ook meer last
Maar zeg nou zelf dan heb je ook wat ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten