woensdag 17 oktober 2018

14 oktober ... Het begin is er ..

Vandaag in de Focus "Het begin is er ...

De carpoort is zo goed als af
De dakplaten moeten nog iets verlegd worden
Dan is ze droog en kan de Oldy er haar parkeerplaats weer onder nemen

Maar er is nog zoveel hout over
Wat zonde is om allemaal te verzagen
En ik eigenlijk een beter groter kippenhok wil hebben
Stelde Theo voor "ik wil je wel helpen met bouwen
Nou je snapt dat aanbod neem ik graag aan
Want Lex tja sinds zijn hartinfarct kan hij zich voor zulke zaken niet meer motiveren

Deze zondag gestart met thee en n heerlijk door Nel meegebracht gebakkie
Nel gaat vandaag lekker vertoeven in de zon hier
En geniet van alle bullekids incluis Rosi
Billie was zichtbaar blij om Rosi weer te zien
Heerlijk hoe hier gewoon mama en 4 dochters samen kunnen ravotten en zijn 


Terwijl Lex de "" Meewind"tour rond Amersfoort aan t fietsen is
Zorgen Theo en ik voor de start van het straks L vorm dragende kippenVilla
En zorgt Nel voor den interne mensch ...







Het gaat helaas niet zo snel als dat Theo en ik willen
Maar dat komt door een oude fundering waardoor de eerste paal uitzetten stug verliep
Besloten het hok iets van de rand af te bouwen zodat we verder konden
Eerste paal geplaatst op naar paal 2
Yep daar vond een boom wortel dat er best Roet int eten gegooid kon worden
Maar Theo en ik laten ons niet zomaar "Verslaan
Dus met de zebrozaag schepje en geduld en elbowcrease hihi gelukt


Paal twee stond en zo volgden ook paal 3 en 4
Theo bouwt geen lullige rennetjes Neen hier kan ik straks zelf een leeuw houden
Heerlijk hoor fijn samen gewerkt met Theo


Om kort te zijn het begin is er 
En over 14 dagen gaan we weer verder bouwen  aan Villa Tok ..
Aan mij de schone taak om te zorgen voor materiaal
Raggels schroeven gaas enz enz zodat we dan een grote klap kunnen maken
Zitten Keetje ,Tippel en Pim(p) er voor de winter warmpjes en droog bij 
Nel en Theo en Billie alvast weer bedankt X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten