zaterdag 20 oktober 2018

18 okt Vertikaal ..

Vandaag in de Focus " Vertikaal..

Omdat ik zo lekkr binnen en buiten aan t ruimen ben
En de moestuin van de baan is geveegd
Heb ik wel bloembakken over gevuld met kruiden
Aardbeizen en Cherry Tomaatjes ...
Tja .. als je dingen sloopt waar die op stonden
Dan moet je er ergens mee heen ...

 


Nou daar ga ik de saaie schutting mee opleuken
Een stukje Vertikaal tuinieren ...
Bij gebrek aan balkonhaken ben ik weer eens inventief gewezert



 In de schuur liggen nog zat beugeltjes die kan ik best gebruiken
Ze lopen alleen niet door aan de voorkant van de bloembakken
Dus moet ik wel even de bakken zekeren met wat  T-rips
Haha ja daar zijn ze weer mijn vriendjes de T-rips 

 Tuurlijk heb ik we de inspectieploeg op visite gehad
Gelukkig is alles goedgekeurd door de inpecteurs van dienst ....


Bakken opgeruimd en n schutting opgeleukt
Weer wat materiaal uit de schuur gebruikt
En de kruiden tomaatjes en aardbeizien hangen perfect in de zon
Plus nog een lege bak waar ik weer andere kruidjes in kan zetten
Blij mee weer met plezier  n klein klusje geklaard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten