dinsdag 13 juni 2017

Upgrade ...

Vandaag in de Focus "Upgrade ... zondag 11 juni

Door de Kennelhoest van de dames Bull en daar aansluitend onze vakantie
Was ik er nog niet aan toe gekomen
Om te gaan kijken int nieuwe huis van mijn broer schone zus en neef
Maar vandaag maak ik er dan ook speciaal even tijd voor

De hondjes laten we thuis die zijn nog aant bijtanken van de vakantie
En Lex stapt op de fiets naar Heenvliet ik volg m later met de auto
Rijden we later samen met de auto weer terug naar huis ,.,

Wat een leuk huis pieps ! een upgrade van hun oude huis van meer dan 1000 %
En omdat het zulk lekkr weer is gaan we  in de tuin zitten
Mijn schoonzusje maakt broodjes dus we lunchen gezellie mee
Niet verwacht want ze zitten immers nog midden in de verbouwing
Een badkamer om te zoenen Italiaans design met n wirlpool bad erin
Tja als je dan toch gaat verbouwen dan meteen goed is mijn broers motto

Mijn broer zegt "zus doe eens even zennnnn en loopt naar de schuur
Hihi waarop er n leuke waterpartij gaat stromen
Maar niet helemaal gelijk op en tja dat stoort lex en mijn Broer
En voor we het weten gaan ze aan de klus om hem goed te krijgen

Haha tis ze gelukt hoor niet de meest belangrijkste klus op de to do list maar toch ff gefikst samen
Lex spreekt meteen af dat hij een verhuisbus regelt als de verbouwing zover klaar is
En we boeken dat weekend dan ook vrij om te helpen met hand en span diensten
T zal nog flink wat man uren kosten maar ik ben er van overtuigd
Dat het straks een paleis zal zijn .. ik wens jullie alvast veel woongeluk toe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten