dinsdag 13 juni 2017

Bad Munster Eiffel



Vandaag in de Focus `Vakantieblog “ Bad Munster Eiffel 

Vandaag n dagje op stap met mijn manlief
Het wordt een stripje naar Bad Munster Eiffel
T is 40 km rijden maar hier is 40 km net ff anders rijden
Je kan niet meteen de snelweg op dus alles binnendoor


Waar het ene uitzicht het andere zo mogelijk overtreft ….
Bad Munster Eiffel bekend om zijn “Outlet Stores ..en weer tassen hihi !


Waar we er ook tig van gezien hebben maar niet geshopt
Je weet toch das geen mannending winkeltje in winkeltje uit hihi



En een grote MILKA chocolade winkel
Haha u snapt best daar moest tante Ellen tuurlijk ff outlet choco shopen
Toevallig een bon via Ingrid gekregen deze week die in de lampenzaak te geef lagen
Voor een gratis milka bar enu ik wist dat die ergens in mijn tas zat 


 
Dus hollandische die ik benst die ook ff ingeleverd!!
Want gratis das ni duur ni ….zeg nou zelf 

 

 Op de foto geweest met de stadsgidsen die verkleed hun ding deden
( jammer dat de fotograaf noem geen namen wel n hint !zijn naam begint met n A en eindigt met Lex me knipte met den ogen dicht ) 

Best medelijden pftttt warme shite op deze mooie zonnige dag
Heerlijk gegeten bij een leuk bistro tentje aant watertje 

 

Rumbsteak enu die was botertje zacht fingerlikking good onee euh Supergeil !hihi
Achter ons het oudste huisje van Bad Munstereiffel 

 


En ook nog een winkel gevonden die gouden muiltjes verkocht :-) 

 

 Hedendaags en Toen





Wat ik ook nog tegen kwam een boekenkast neergezet door de gemeente ..
Hoe leuk is dat Mirjam van  Elst …ik moest echt meteen aan jouw denken
Helaas geen titels die me aanspraken en om nou voor de heb er 1 uit te halen
Allemaal Duitse boeken.. maar als ik nog eens in Bad ME ben dan neem ik n boek mee voor de ruil
Voor degene die het Principe niet kennen …
 jij neemt n boek eruit maar stopt er n boek in terug of brengt na het lezen het boek terug



De stad zelf is mooi de huizen in oude style jammer genoeg was het speelgoed museum dicht 
Haha anders had ik daar even de poppenhoek in gegaan ....





We hebben n flink stuk langs de stadswallen gewandeld die aldaar nog helemaal intakt is gebleven


 



In een stuk zaten rechthoekige smalle gaten en Lex zei “ze werden 2 aan twee de maas in geworpen
Hihi ff uitleggen!! in Dinant ( België Ardennen ) ligt de Citadel van Dinant
En met n bezoek aldaar hadden we een zeer enthousiaste gids
Die ons vertelde “dat die rechthoekige openingen geschutsporten zijn


Waar indringers door afgeknald werden en dan twee aan twee de maas in werden geworpen “
Haha misschien had je er destijds bij moeten zijn om de humor ervan in te zien
Maar Lex en ik hadden er opnieuw Lol van …
Saampies een super leuke dag gehad voor herhaling vatbaar !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten