dinsdag 13 juni 2017

Ken ff vooruit ....



Vandaag in de Focus “ Ken ff vooruit …

Vorig jaar kreeg ik van mijn vriendin Jett 3 boeken
Waar ik nog niet aan toe gekomen was geen rust geen tijd enz enz
Maar sinds kort verplicht ik mezelf tot rustmomenten
En heb ik de tijd en de rust genomen om in de boeken te beginnen
Het boek Hypnose was spannend en zo uit
Maar de twee andere boeken Hardcover ( die zijn het mooist)
Nog gesealed dus verser kan haast niet 


Wat een superboeken na mekaar opgeslokt en de verhalen verslonden


Maar ja dan he ……. Dan zijn ze op en mis je de karakters
Met n boekenkast vol boeken die al gelezen zijn
Sommige meer dan eens.. alleen zin in nog n boek van deze schrijfster
Zaterdag avond dus tja winkels zijn dicht … maar wacht er is internet
Bestel dan n boek kun je maandag verder geeft Lex als Tip

Nope ik ga ff op Marktplaats struinen …en ja hoor genoeg aanbod
Maar wat ziet mijn oog 15 delen in 1 koop in Dort das om de hoek
Bieden alles in 1 koop 20 euro ( wel de twee titels erbij die ik al heb )


Meteen n bericht gestuurd 15 euro en dan kom ik ze vanavond nog ophalen
En wat denk je DEAL !
Mevr. helemaal blij dat ze zo leuk terecht komen en als nieuw
Ik hou er zo van als men netjes op hun boeken zijn
Haha, dus net terug met 15 nieuwe avonturen om te beleven ….




Jett je word bedankt … ik ben een verslaving rijker
En ik hoef er voorlopig ni van af te kicken hihihi !! xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten