dinsdag 13 juni 2017

De nieuwe man in mijn leven ...

Vandaag in de Focus "De nieuwe man in mijn leven .....


Al n tijdje zat ik in dubio "zal ik n nijn erbij nemen
Gezellie voor Staas en voor mezelf zal niet liegen
Eerst passeerde een franse hangoor die een nieuw thuis zocht
Maar dat werd m niet ...omdat de dame m eigenlijk toch niet echt kwijt wilde
Dan een jonge fransoos ?? hmm die moet dan wel gecastreerd worden
Daar denken we nog ff over na
Dan een nijn van Ingrid die 3 mannetjes heeft
Maar ja als de klik er niet is wat dan ??
Dan heeft hij n lange reis gemaakt voor niks
En de vraag is of zijn oude maatjes hem dan nog terug accepteren ...

Dan caafjes erbij ? ik me erin verdiept en dat blijkt geen goede combi samen te zijn
Ik weet het dan meteen maar een vlaamse reus ...
Maar Lex vind dat toch echt geen goed plan ...
Daar heeft Anastacia niks aan en straks gaat zo,n reus de dames bull aanduwen ...
Kortom even de boot afgehouden kwa nijn erbij ...

Maar t bleef kriebelen .....
En gisteren n knoop doorgehakt ik ben een nijn op wezen halen
Uit het asiel in Gorinchem waar ik super te woord ben gestaan
En waar ze je exact kunnen vertellen welke zou passen en welke nou juist niet
Ik was gegaan voor 2 manneke's die mij op de site wel aanstonden
Maar instant verliefd geworden op de nieuwe man in mijn leven




Piepi is tandloos en dat houdt in speciale wat zachtere brokken
En wortel en appel raspen zodat hij het makkelijker weg krijgt
Hij is 2 jaar en 4 maandjes dus nog betrekkelijk jong
En buiten het feit dat hij een plaatje is om te zien
Is he n lieverd kroelkip eerste klas
Dat men zo'n schat af kan staan aant asiel ?? kan er niet bij
Maar wat een geluk voor mij want bij mij krijgt hij zijn blijvende mandje een nieuwe start
Zo'n heerlijk kerektje Okay met speciale gebruiksaanwijzing is hier meer dan welkom
En bij een nieuwe start hoort een nieuwe naam
Tromgeroffel ,... mag ik jullie voorstellen aan de nieuwe man in mijn leven "Eiffel "

De dames bull vinden het leuk n vriendje erbij en Gilly is verliefd
Even n paar dagen acclimatiseren en wennen aan het buiten wonen
Want voorheen was hij binnen nijn
En dan gaan we hem langzaam aan Staas voorstellen ...


Hij is 14 dagen op proef mocht het koppelen niet lukken dan kan i terug of geruild ..
Hihi u kent mij zelfs al vind Staas of hij het helemaal niets met mekaar
Dan heeft hij hier alsnog een huisje voor de rest van zijn leven .............
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten