vrijdag 18 november 2016

Tess aan de Knutsel ...







Woensdag 9 november ’16
Tess aan de knutsel …

Omi Tess heeft de Berg nou wel gezien vind ze
De ene keer klimt ze m met veel lol op
En de andere keren sjokt ze achter ons aan
Hihi komen we haar halverwege tegen op de terugweg

Vandaag ging Lex met het spul de berg op lekker ff uit
Ik liep n stukje mee om bij Ingrid te gaan freubelen
Nou kon ik vanuit haar keuken zien dat Tess haar “slak”tempo aan had staan
En Lex en t span er stevig het tempo in had den berg op
Ze keek in de rondte “waar blijft mama dan ?
En liep zo te lummelen dat ze Lex uit het oog verloor
Tja wat doe je dan he
Dan loop je gewoon op je 11 en 30st terug naar huis ….

Tis een eigen weg maar soms rijdt er toch n auto of tractor
Dus ben ik Tess tegemoed gelopen …Veiligheid voor alles ja toch
Ik heb haar gewoon lekker meegenomen naar Ingrid


Waar ze even bij de haard haar bullebillen kon warmen
En ze meteen kon zien waar haar mama en Ingrid mee gingen freubelen
Hmmm Wol en zo nou mama ik “pas “das te ingewikkelt voor mijn pootjes
En dieus lijm pistool is mij te warm ...




Eens kijken hoe lang het duurt eer Lex haar mist !
Nou die was lekker aant wandelen dus dat duurde even eer i terug was
Hij verwachte Omi Tess op de terug weg wel tegen te komen
Of op de bergweg of thuis voor de deur !
Daar was ze dus niet en Tess wilde ook niet bij mij blijven
Dus even thuis gezet …. Vroeg aan Lex was je niet in paniek ?
Nee nie echt  ik dacht wel dat jij haar in de smiezen zou houden ………




Haha na het Omi Tess avontuur Heerlijk zitten freubelen
Spulletjes gemaakt voor de kerstmarkt eind van deze maand in “Reifferscheid”


 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten