vrijdag 18 november 2016

Aan t werk ....



Zaterdag 12 november “16

Aan t werk …

Wat ?? is nu de vakantie al weer om dan ?
Hihi nee ik heb een vakantie baantje aangenomen
Ingrid de eigenaresse van ons vakantie “thuis “heeft einde deze maand een kerstmarkt

Waar ze met haar spinnewiel zal staan/zitten en een verkoop kraam heeft
Met artikelen van Wol jute vilt en stofjes enz enz ...
En door drukte is ze nog niet echt  toegekomen aan het maken van “verkoopwaar

Daar kom ik in den picture !!
Ze weet dat ik ook graag freubel ( als ik mezelf er de tijd voor gun )
En ze heeft mijn Rozen creatie gezien 


Plus de sneeuw sterren die Lex voor mij gespoten heeft 








Dus ze vroeg  me van de week kom je een middagje knutselen 
Zie mijn eerdere Blog ....
Zo gezegd zo gedaan en zo als jullie gelezen hebben
Kwamen er leuke creatie’s uit onze handen
Verslavend zo verslavend dat ik er bijna niet mee kon stoppen
Hihi nou dat had ze snel door “brutale vraag El ?
Voel je er wat voor om “Thuis nog wat boompjes te maken ?
En zo is mijn vakantiewerk begonnen !!
Zit nu op n boompje of 25 haha en ik ga door zolang er materiaal ervoor is 




 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten