vrijdag 18 november 2016

Het gevoel nog even vasthouden ...

Vandaag in de Focus "Het gevoel nog even vasthouden


Ik mis m,n bergen mis mijn dieren vriendjes en m,n dinnetje
Maar wat slaapt mijn eigen bedje lekker hahahhaa

Het vakantie gevoel vasthouden valt niet mee
Want thuis wachten er altijd klusjes die ik dan wil doen


Morgen moet ik werken dus wil m,n was weggewerkt hebben
En wil altijd meteen alles opgeborgen hebben
De tuin ligt vol bladeren wie ik eigenlijk te lijf wil gaan
M,n auto moet gestofzuigd worden


En tja die boodschappen die ook nog gedaan moeten worden
Haha gelukkig mijn huis aan kant achter gelaten
Dus daar hoef ik niet meteen in te duiken

Goed auto is weer haar en modder vrij na bijna 2 uur Puf puf  ( monnikenjob )

 
Lex helpt me met de dakkoffer die kan meteen weer in de bus
Kan maandag weer ingeleverd worden bij "Auto Hoogenboom "

Dan rijden Lex en ik naar de appie in Papecity
Waar t gratis blijkt te zijn vandaag als we de drukte zien kolere
Mensen die in rijen van 3 op parkeer plekjes staan te azen
Hihi wij hebben mazzel er rijdt iemand net weg vlak bij ons
Dus Lex parkeert het schone upske in het vak

Door de mensen massa naar binnen pfttt wat ist druk
Moet echt ff m,n state off mind bij stellen haha die staat nog op chill modus Duitsland met veeel minder volk !
Geen boodschappenkarretje meer te krijgen
Dan maar een mandje je mot wat he

Goed boodschappies voor t weekend gehaald en dan in de rij voor de kassa
Niet mijn hobby kan ik jullie zeggen daar kun je me in 1 minuut mee over den zeik krijgen
Maar ik grijp terug op mijn Zennn state off mind en sta met Lex geduldig in de rij

De dame voor ons laat galant iemand voor met maar 2 boodschapjes
En laadt haar boodschappen op zijn elf en dertigst over op de band
Doet er natuulijk lang over haar Appie Heijn pas te vinden
En blijkt net zo "snel"haar boodschappen weer in haar winkelwagentje te laden .....

Unfin Yeahhh wij zijn aan de beurt en binnen no time betaald en tas bepakt
This is how we do it !
Ik stop net m,n betaalpas weg als de dame in kwestie
"Even komt storen "zeg jongeman ik heb echt te weinig zegeltjes van je gehad
Ik zweer t je ik kon voorspellen dat deze dame met iets van n "klacht terug zou keren

Yep were back maaru dat vakantie gevoel lang vasthouden euhhhh niet gelukt haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten