vrijdag 8 april 2016

Woensdag .... Bergje op Bergje af .....

Vandaag in de Focus " Bergje op Bergje af ...

Omdat ik teleurgesteld was dat we de narcissen Weisse niet gezien hadden
Kwam Lex met n plan ! We gaan saampies terug om de wandeling af te maken
Kunnen de dames bull lekkr uitslapen na hun wandeling op Rooster mountain

\Euh maar hoeveel km ver zou het zijn ? Weet ik veel dat zien we dan wel
Dus wandelschoenen aan drinken mee en hup in de auto
Hicker Lex en El zijn er klaar voor ! Kom maar op !!

We zijn lekkr vroeg op pad gegaan dus geen mens te zien buiten ons
Dat maakt dat we alleen zijn met de natuur de vogels en jawel zelfs herten spotten
"To boldly go where no man has gone before "idee
HIhi nou ja deels dan he we lopen immers n vastgezette route


Niks mis mee kan ik jullie zeggen dat ik deze plaatjes op mijn netvlies krijg
Als we de stroompjes blijven volgen komen we bij een klein ven/meer wat uitloopt naar de Olef
En dan komen we n bord tegen met Info over de Narcissen weise
Oepsie de poepsie hihi ik was het zowiezo niet van plan
Maar na het lezen van deze boete ga dus op zeker geen bloemen plukken hier haha

  En dan is ze daar de Berghelling vol narcissen yeah gevonden !

Ze ligt achter ons maar ze staat nog niet vollop in bloei das dan wel weer jammer
Maar evengoed een mooi stukje wilde natuur die we gratis kunnen bewonderen


En zoals het n goed tourist betaamd haha poseer ik tussen de gele beauty's


En dan vervoegen we onze Hick/wandel tocht en kiezen voor een eigen route
Hihi euh opeens geen bewegwijzering te zien , hebben wij weer
Maar jo samen vinden wij altijd de juiste weg terug dus ok deze keer
En ook hier zien we de mooiste natuur beelden die we gemist hadden
Als we op de paden hadden gebleven




Hmm das wel n hele steille helling om omhoog te moeten klimmen
Maar t blijkt de terug weg te zijn dus haha met hulp van Lex kom ik toch boven
Hihi af en toe n hand op mijn bill zo steil dat ik tussendoor ffkies moes stoppen
Maar zo gaaf haha morgen mischien spierpijn maar dat heb ik r graag voor over
We volgen eigenlijk n spoor wat achtergelaten is door wild
Zien de plekken waar de everzwijnen in de grond hebben staan woelen
En zien verse sporen van een hert dat hier overgestoken heeft

Als we het wildpad afkomen komen we aan bij een tankafweer geschud
officieel 5 rijen dik , man dat moet buffelen geweest zijn die neer te leggen
Maar n knap staaltje werk want ze liggen er nog steeds
Je kan hier niet aan voorbij zonder even bij stil te staan

 Al met al n heerlijke hick/wandel tocht
Die op zeker op mijn harde schijf ingebrand zal blijven
Of je er pas van kan genieten als je wat ouder bent ??
Ik denk dat als je jezelf toe staat van zulke dingen te genieten dan staat daar geen leeftijd voor

Wees niet bang hihi Lex en ik gaan geen matching jassen en dito fietsen en wandelschoenen aanschaffen
Maar voorop staat dit soort Hick /wandelingen gaan we vaker doen !@ 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten