vrijdag 8 april 2016

Donderdag Dagje Luxemburg.....

Vandaag in de Focus " Dagje  Luxenburg ....

Of ik zin heb in een dagje Shoppen in Luxemburg vraagt Ingrid ??
Hihi euh winkelen das altijd leuk voor een vrouw
En Luxemburg tja daar kom ik ten slotte ni elke dag 
Dus we halen achterbank en de kofferruimte leeg van de jeep
"Jullie zijn nogal wat van plsn roepen Lex en Paul "
Euh tja je weet maar nooit wat je tegen komt he als je gaat shoppen

Onderweg zie ik de mooiste vergezichten die simpelweg met camera niet vast te leggen zijn
Varks die lekkr op het land rondstruinen in plaats van in hokjes in de stal
Koeien die lekkr op het land staan , na een winter op stal
En je ziet ze zichtbaar genieten , alleen de reis naar Luxemburg was n uitje op zich

Sjees dat bene best grote shopping malls !haha blij dat ik mijn wandelschoenen aan getrokken heb
Veel van de winkels die we hier ook hebben maar ook winkels die wij niet kennen
Zoals een heel shoppie vol jawel "Bullemania " te veel Te Leuk maar haha ook best aan de prijs
En je kan immers niet alles willen verzamelen he


De IJscoman /vrouwen maken hier echt kunstwerken van hun ijs
De Ene drapeerd hun ijs als zijnde kroontjes/ carnavals muts
En de ander kleedt het aan met van alles en nog wat 
Als je geen trek erin had dan krijg je het spontaan





We gaan eerst op jacht naar een Mooie Wiskey voor Lex
Euh tja waar hier zo,n enorme keuze van is dat we ff zoet zijn met de juiste keuze
Volgens het Wiskey boek van Lex is de maker van Port Ellen Wiskey falliet
Dus als ik daar n fles van zag moest ik die maar mee nemen
"Grote kans dat die geld waard word El !!
Euh Lexus ik heb m gevonden maar ik denk dat ik m maar lekker laat staan waar i nu staat haha
We nemen n lekkere andere single malt zee/hout/smokey whiskey voor je mee 
Die wat leuker voor mijn bankrekening uit valt hahahhahahahahahhaha

 


Als we shopping mall 1 gehad hebben nemen we n broodje en zo,n heerlijk kunstwerk ijsje
Dan door naar Shoppingmall 2 na een bezoek aan n grote dierenwinkel
Daar stuit ik op n heuse Old school Barber Shop , Tja die moet op de foto voor Lex


Whaaaa zien ik n gaaf T shirt en ik besluit meteen die moet ik hebben voor lex
Maar ja probleempje "For men only no women alowed ""
Dus ik pak mijn mobiel en roep de baas van t spul die ons graag even te woord staat
EN in mijn beste duits vraag ik m of ik toch dat shirt mag kopen
Als overtuiging de foto van Lex zijn Baard , Shones Baardhat r
"Jihoe gelukt dank je wel meneer de barbiert !


We sluiten het shoppen af met n heerlijk bakkie Belgische friet
Gooien de tank nog even vol met goedkope Luxemburgse barndstof 
En gaan met onze aankopen weer richting Germany
hihi en nee niet alle lege ruimte van de Jeep werd gevuld
Benieuwd wat lex van zijn Wiskey en Shirt vind !
Voor de proeverij moet lex de volgende keer zelf maar mee !

Wil keep you posted !!!

Thanks Ingrid voor n gezellie dagje uit !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten