vrijdag 8 april 2016

Vrijdag ...Hou en Dini ....

Vandaag in de Focus " Hou en Dini ...


Trouwe volgens van mijn Blogs
Weten over wie ik het heb "de paarden van de overburen
Die in een slechte omheining gehouden worden
Dus die geregeld ontsnappen en zo menig maal op het veld voor het vakantie huis te vinden zijn
Die hebben ik en lex Hou en Dini Genoemd



We zijn beiden geschrokken van de staat waarin Dini zich bevind
Vel over been veel van haar vacht kwijt en schurft in haar staart en vacht
Ze staart in de verte "when is someone gonna shoot me "



De Duiste Dierenbescherming is er al bijgeroepen door alle buren
"Tja zolang ze n dak boven hun hoofd hebben en water en eten dan kunnen ze weinig doen
Er is gesomeerd dat er voor betere stalling gezorgd moet worden
Dat er moet worden gekeken naar de algehele gezondheid van Dini
Maar in de bijna 8 dagen dat wij er vertoefde is er niets aan de situatie veranderd
De eigenaars zijn overtuigd dat ze n hel of a good job doen kwa verzorging
Gras en oud brood , das toch al wat n paard nodig heeft




Te treurig  voor woorden , het is al n ouder paardje maar zo mag ze er niet bij lopen
Zelfs niet op haar oude dag ik hoop van ganse harte dat er snel echte actie ondernomen word
Anders vrees ik dat Hou binnenkort een Solo act zal hebben ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten