vrijdag 8 april 2016

Even er tussen uit voor de drukte losbarst...

Vandaag in de Focus `Even er tussen uit voor de drukte losbarst...

Toen Lex het voorstelde dacht ik Nee jo
Maar nadat ik r n nachtje over geslapen had
Leek het t me eigenlijk n goed plan dus onze vriendin in Duitsland gemaild
Wat heb je nog vrij ??
Bleek net deze aankomende week nog open te staan
Mooi meteen geboekt en beiden vrij geregeld en nu alles gereed maken
De eetkamer staat weer vol met spullen die mee moeten
Onze dames bull lopen wat heen en weer "Wat staat er te gebeuren ??



Na een ritje van iets meer dan 3 uur kwamen we aan
En bij aankomst op de berg voel ik mijn hart meteen weer n sprong maken
Elke keer voelt het als thuiskomen
Ook Athos is blij ons te zien en verwelkomd ons vanachter zijn verblijf

 
En binnen wacht ons op de eettafel ook n leuk welkom
Tulpen , wijn en n pakketje voor Flow en Tess







Na alles uitgeladen te hebben en n bakje buiten in de duitse zon te hebben gedaan
Bijgekletst met de eigenaresse van het vakantie huis die tevens onze vriendin is 
Hebben we Natuurlijk meteen n lange wandeling gemaakt
Wat is het toch zalig op Hanenberg aka Rooster mountain



Je krijgt er honger van van al die heerlijke taferelen en die buitenlucht
Tijd om de innerlijke mens ook te voeren dus voor nu Tjuus bis spaeter aligator !!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten