zondag 13 maart 2022

Zaterdag 12 maart " In vol ornaat ...

 Vandaag in de Focus "In vol ornaat Zaterdag 12 maart ,..


Niet veel weten het dat ik al maanden het Herbalife dieet volg 

Tot nu toe is er 13,7 kilo vanaf en daar ben ik reuze blij mee 

Door de burn out woog ik zwaarder dan ooit 

En met elke kilo die eraf is voel ik me weer lekkrder in mijn vel 

Dus ik dacht ik pas veel broeken weer hihi ook div zijn te groot 

En dacht zou ik mijn pak dan ook weer passen 


Yohoeeee dat zit weer als gegoten en ik besluit t vandaag aan te doen naar t werk 

Mijn pension gasten hebben vandaag een wedstrijd op de manege 

En zitten dan in vol ornaat te paard 

Dus ist wel zo leuk om er extra netjes uit te zien 

Kreeg ook een hoop complimenten erop 

Leuk verkocht .. en het was tijd voor ik kon denken pfft zo lang nog 

Kortom een geslaagde zaterdag 

1 minpunt is wel dat mijn nek de laatste tijd weer veel pijn doet 

Maar goed daar leef ik al wat jaartjes mee 

Extra pijnstillers erin en maandag maar weer eens op zoek naar een goede fysio 

1 die minder kletst en meer zijn of haar handen uit de mouwen steekt 

En de pijn kan wegmasseren ... wegtoveren kan niemand 

Maar dat het weer meer draagzaam zal worden zal fijn zijn .... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten