zondag 13 maart 2022

Donderdag 10 maart "Salty...

 Vandaag in de Focus "Donderdag 10 maart "Salty ..


Haha nou dat was inderdaad even keuze stress 

Want ze zijn allemaal leuk die baby's en 1 al volwassen dame 

Maar ik had er met 1 meteen een klik en dat is "Salty 

Geboren 5 november 2021 dus net een paar maandjes ouder dan Caramel aka Wilma 

Dat verschil zie je over een paar maandjes toch niet meer 

Dus zij is lekkr mee naar huis gegaan ... een hele reis 


Vanuit Lopik met t pontje en toen kennis gemaakt met Caramel 

Die haar luid en duidelijk melde dat zij toch wel baas zou zijn 

Oei ik dacht ff dat wordt m niet .. maar met twee huisjes erin 

Keerde de rust al snel terug .. 



Blij met mijn keuze ... haha stt ni doorvertellen Salty is mijn favo van de twee 

Simpelweg omdat ze van knuffelen houdt en geen drama queen is 

Haha en das onze Caramel wel ...

dat wordt wat straks als ze oud genoeg zijn en t buiten warm genoeg is 

Dan moet ik die knuffels weer missen ,,

Vaak genoeg gemerkt eens buiten in de groep dan ist tamme eraf .. 

O whell... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten