zondag 13 maart 2022

Vrijdag 11 maart " De Dader ligt opt kerkhof ...

 Vandaag in de Focus " Vrijdag 11 maart ..De Dader ligt opt kerkhof ... 


Vanmorgen eerst naar Dort voor t laatste stukje workshop DAS systeem 



De Dierenambulancedienst van Louterbloemen voert
nieuwe software in voor het verwerken van meldingen.
Alle Centralisten leren via training om te gaan met de
nieuwe software.

In mei gaan we ermee starten ... dan loopt one Note er nog even naast
Maar binnen no time zal t op zichzelf draaien daar ben ik van overtuigd

Was nog ff vergeten te vertellen ...
Kom donderdag opt werk en daar lagen mijn leuke geregelde doeken
Kaduuk en van de muur af ,..


Ik ben er 1 dag niet en er wordt al gesloopt
Zal je niet zeggen hoe ik me voelde
Ja wel dat ga ik wel doen ...
Stank voor dank ...
Ik heb ze mee naar huis genomen
Kijken of ik ze vanachter kan plakken
En met n stift wat kan herstellen
De dader ???? Tja die ligt opt kerkhof ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten