zaterdag 15 januari 2022

Zaterdag 15 jan .. Terras heater euh Cleaner

 Vandaag in de Focus ` Zaterdag 15 Jan -- Terras Heater ... Euh Cleaner 


Tja de kantine mag nog steeds niet open 

ja voor bestellen en afhalen dat dan weer wel 

Maar laat ik eerlijk zijn van die 3 bakken koffie of thee moeten we t ni hebben

Maar hej alles is beter dan niets en ik blijf service verlenen 

En ,mijn eigen mensjes kunnen nog steeds hun praatje bij me kwijt 


Dus houdt mijn werkgever me bezig met andere werkzaamheden 

Zoals die Freaking appeltjes hahaha 

Maar het terras wat in 10 jaar alleen geveegd is maar nooit schoongemaakt 

Daar mag ik me nu over buigen .... 



Van de week al te lijf gegaan met water en de harde bezem 

EN veel los spul en mos losgekregen maar t alg NO WAY ...

Dus vandaag kreeg ik de Electrische bezem erbij 



En koud dat het was .... haha ik had liever een heater gehad 

Maar joh ik was van de straat euh of toch niet ;-) 


"Vandaag Dankbaar dat het binnen lekkr warm was om weer op te warmen ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten