zaterdag 15 januari 2022

13 jan Donderdag Lekkr uit je dak gaan ..

 Vandaag in de Focus `13 jan  Donderdag "Lekkr Uit je dak gaan ....

Kijk dat niet elk aspect van mijn baan me bevalt 

Haha dat wisten jullie allang das gene nieuws meer 

Maar dat er ook zulke leuke dingen aan mijn baan zijn 

Wil ik toch zeer zeker ook met jullie delen ... 


Een pensiongast kocht als maatje voor haar paard een mix Apalosa/Shetlander

En die staat sinds een paar maanden bij ons op stal 

Hang me er niet aan op ik dacht dat hij nu rond de 15 of 16 maanden is 

Lief en lekkr hengstig aan het worden ... 

Maar t joch moet zo af en toe ook ff zijn gekke streken uit kunnen voeren 




Haha zo ook vandaag de kleine bak was vrij 

Dus "Appie "mocht even racen rennen en uit zijn dak gaan 

Enu haha dat ging m prima af .... 





"Vandaag Dankbaar voor zulke leuke Momenten tijdens mijn job waar ik dan ook graag even t werk voor neer leg .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten