zaterdag 15 januari 2022

14 jan 70 Kilo ..

 Vandaag in de Focus `14 jan Vrijdag  70 Kilo 


Vorige maand is er door de eigenaren 70 kilo appeltjes ingekocht 

Voor appelmoes en appelflappen en what not 

Kijken of er animo is voor vers fruit op de balie om te verkopen

Nou zo gezond als men zegt te willen eten haha daar merk ik vooralsnog weinig van

Dus heb ik al Kilo's weggeschild voor appelmoes 

Lekkr straks bij de avondmaaltijden ( als t weer mag Zucht ... )

En 120 appelflappen kant en klaar voor in de vriezer 

Waarvan er meer dan 80 verkocht zijn met oud en Nieuw 


Mijn werkgeefster heeft zelf ook wat van die kilo's weggeschild voor appelmoes en appelstroop 

Maar de rest staat/stond er nog steeds voor mij om weg te werken Arghhhhhhh




Dus nu een RSI pols van het schillen en weer 40 appelflappen gemaakt 

36 voor in de vriezer en 4 voor de verkoop 

Ze lagen er net een kleine minuut collega kwam binnen en zei "zowww die is van mij 

Haha hap in een heerlijke warme appelflap ...


Plus weer 4 zakken appelmoes in de vriezer .... 



En ik kan je zeggen 'De appels schillen komen me nu de keel uit .. 

Nog een freaking 7 kilo te gaan Pftttt non de sjuuu ..

Als ze dan het lef hebben om weer met 70 kilo aan te komen 

Ga ik ze persoonlijk verdelen onder de paardjes en pony's hahahaha 


"Vandaag dankbaar dat die freaking appeltjes bijna op zijn nu ....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten