zondag 28 november 2021

28 -11 .. Mixen en storten ...Zondag

Vandaag in de Focus "Mixen en Storten   zondag 29-11 


Ik heb de meldkamer aan en t is nog erg rustig 

Zo rustig dat ik zelf ff de lijn bel om te zien of ze het wel doet ;-)

Al snel komt de eerste melding van een waterkip in nood 

Lex zegt t regent maar ik ga toch t vloertje storten 

Anders moet ik alle zakken uit mijn bus halen 

En heb ik ze twee keer in mijn handen en is het vloertje nog niet gestort 

Voorlopig zit hij nog droog haha 

Tis met de laatste meters pas dat hij vanaf buiten moet storten en gladstrijken





Met de hand mixen dan ben je wel ff zoet

Dus lex zet lekkr de grote mixer op de boormachine 

Das wel zo handig en stukken sneller een gladde mix 


Dan krijg ik een hulpvraag via de meldkamer waar ik echt even Piket voor moest bellen 

Gevalletje uit huis zetting en paniek waar heen met de diertjes ..

Ik heb met hulp van mijn Piket een oplossing aangeboden 

Blijft lastig want zo'n situatie ontstaat niet van vandaag op morgen

Dat speelt al langer maar men wil wel NU METEEN hulp ..

Hoop dat het allemaal goed opgelost kan worden voor de diertjes 

Want die hebben er zeker niet om gevraagd .....


Zulke dingen laten me dan niet ongeroerd en blijven nog ff bij me ....





Maar t vloertje vordert prima dat kan de komende dagen lekkr uitharden ...

Look at the positive sides of life right .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten