zondag 28 november 2021

26-11Vrijdag ... Met gevolgen ...

 Vandaag in de Focus "Met gevolgen ... vrijdag 26-11


de zoveelste Covid Persconferentie is weer achter de rug 

En lets Face is toen ik thuis zat zonder werk had het niet zoveel gevolgen voor mij 

Boodschappen met mondkapje minder of gewoon niet op visite gaan 

En de rest is prima Online te bestellen soms lokaal soms niet 

Maar nu ik werk treft het mij wel meer 

Gedwongen dicht om 17.00 terwijl de lessen normaliter doorgaan tot 21.30

Dat betekend dat mijn net beter lopende maaltijden even niet doorgaan

Het betekend dat er veel op de manege omgegooid moet worden 

Maar dat moet maar net in iedereens agenda -tijdtafel passen 



Die mondkapjesplicht daargelaten en die anderhalve meter 

Och mijn balie-Bar die zorgt al voor die afstand 

Benieuwd welke stappen de manege erin gaat ondernemen 

Kantine tot later order gesloten ??eerder open ??

Het gaat de manege in elk geval Weer financieel raken 

En mijn net krap aan opgebouwde band met mijn mensjes beschadigen ;-(

We gaan t zien .. ik ga ze in elk geval waar mogelijk helpen .. 


P.s Voordat er mensen gaan miepen ... ik snap dat ze Iets willen proberen

Om het virus een halt toe te roepen ... 

Voel het alleen nu meer omdat het mij nu ook in mijn werk belemmeren zal ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten