zondag 28 november 2021

27-11 Crisis overleg .... Zaterdag

 Vandaag in de Focus "Crisis Overleg ... Zaterdag 


Lex ik En straks Theo gaan weer lekkr klussen vandaag 

Lex gaat de Vloer van "Knabbely Towers stortklaar maken 



En Theo en ik gaan rondom alles verder dichtzetten tegen de ratten 

Ik ben oppertje tussen de twee heren hihi 




Geen her en der spullen aan en help een handje 

Besloten dat we achterin een stevig goedje gaan bevestigen 

Wat hopelijk bestand zal blijken tegen rattentanden zucht .. 

Want ik word er een beetje moedeloos van 

Zo heb je het ene verbeterd ratproof gemaakt zo slopen ze het volgende

Dus aan de slag met een grote plaat Trespa die we in stroken zagen 




Die komen bovenop de betonnen vloer tegen de achterkanten aan 

Kunnen el rattata's niet meer naar binnen en de caafjes niet ontsnappen naar buiten


Tja je moet wat al kan ik me voorstellen dat ook Theo er wel eens moe van wordt hoor 

De Zaanse Flat verder afmaken staat voor over 14 daagjes op de planning 

En omdat het inmiddels zeikregent zegt lex Toedeledokie 

T vloertje stort ik morgen wel ik laat me niet zeiknat regenen 






Theo en ik wij bene bickels wij gaan gewoon nog ff door 

Tot het rondom dicht is .... verkleumd tot op het bod 

Spring ik onder een warme douche terwijl Theo een biertje doet met lex 

ALs ik warm terug kom in de kamer zegt Theo 

"De ratten zijn nu vast in een Crisis Overleg "hahaha

Ik hoop het Theo ik hoop het dat ze besluiten te verkassen !!!  ... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten