zaterdag 16 oktober 2021

Plaatjes Kijken .... 15 okt ..

 Vandaag in de Focus " Plaatjes kijken ... 15 oktober ... 


Lex gaat voor zichzelf een kadootje halen Zaterdag 

Maar voor dat kadootje heeft hij wel de juiste accessoires nodig

En omdat hij vrij is en ik pas om 3 uur hoef te beginnen 

Vraagt hij ga je ff mee naar Vlaardingen "Plaatjes kijken .. 


We komen uit bij een kantoor pand en ik denk huh zit hier een platenboer ??

Haha ja hoor op de derde etage zit de Platenreus 


1derde vloer van een etage vol LP's Singeltjes Cd's en cassettebandjes

Waar we hartelijk ontvangen worden tussen  dozen en inpakmateriaal '




Willen jullie koffie /thee fris terwijl je spit tussen de platen?


Tijdens de Corona periode is hun Site enorm gegroeid en uitgebreid gebruikt 

Vandaar dat hij wat achterloopt met alles inrichten 

Maar er staan giga veel bakken vol LP's die wachten om doorgespit te worden 

En wat hij niet heeft "kun je gewoon bestellen 

Die Vinyl crisis die verkondigd wordt en bij veel platenboeren "Misbruikt wordt 

Om de prijzen lekkr op te schroeven .. 

Daar doet "Walter niet aan mee 

Hij hanteert  leuke prijzen en verpakt de platen in verse hoezen 

Die hij ook niet extra doorberekend wat veel platenboeren ook weer doen


Gegroeid uit een hobby uitgegroeid tot een goed lopende winkel

Geen haast en heb je vragen dan krijg je antwoord en als hij het niet weet 

Zoekt hij het meteen voor je op ... 


Man haha wat een trip down memorie lane ... 

Zo veel oude singeltjes door mijn handen laten gaan 

Die ik vroeger ook gewoon had .. of die mijn ouders hadden

Heck misschien hebben ze die nog steeds ...

Tijdens t spitten kijken je op een uitzicht om te zoenen.. splitsing Maas/Lek


Zo stuit ik ook opeens op een singeltje van "Rita Young ... 

Leuk dat die dan gewoon in de collectie zit 

Needles to say dat ze een breed scala aan muzieksmaken in hun assortiment hebben ... 




Ik maak er een foto van en stuur m meteen ff via messenger naar haar toe 

Ze was leuk verrast ... 


Toegegeven je raakt er wel n beetje de tijd kwijt ..

T spitten tussen het aanbod van nieuwe en tweedehandse platen

Hier komen we zeker te weten terug .. 

In onze handen 12 lp's om mee te starten ..... 


Heb je geen zin om er zelf ff te spitten ze hebben ook een site waar alles op staat ..

https://platenreus.com/


Leuk leuk leuk nu wachten op Lex zijn kadootje .... 

Geduld El ... haha en daar heb ik nog altijd niet veel van ..... 




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten