zaterdag 16 oktober 2021

Kadootjeeeeee 16. oktober ...

 Vandaag in  de Focus " Kadootje 16 Oktober ...


Aangestoken ... ja dat was ik al meteen toen ik de installatie van mijn broer gehoord had 

En ik riep meteen thuis "Ik wil ook een platenspeler tis echt zo ander geluid dan een CD 

Maar lex moet altijd ff opwarmen voor zulke ideeën ... 

Haha zegt m van de week ik heb een leuk cadeau voor mezelf verzonnen !

Een platenspeler .. maar dan wel van Denon zodat hij bij de set past 





Geen winkel in de buurt had hem op voorraad 

Maar Cool Bleu kon hem de volgende dag in voorraad hebben 

Dus zijn we naar Rotje Knorr gereden vanmorgen 

En hebben t nieuwe speeltje opgehaald .. 


Daarna nog even geshopt aldaar en in onze eigen regio 

De dames bull verwend met een knaagbot 




En terwijl ik de was op stond te vouwen heeft Lex zijn cadeau geïnstalleerd 



Wat ook Kicku is .. de stofdeksel van de Platenspeler is meteen een Steun 

Waar je je "Now Playing albums kunt etaleren ik zeg leuk detail ...





En terwijl ik mijn blogs zit te schrijven draait Di-Rect .. Wild hearts ..

Kijk tis zijn kado maar haha ik geniet er dubbeldwars van mee ... 

Want als je opstaat met muziek en zelfs in bed vaak nog muziek luistert 

Zijn zulke kadootjes altijd fijn ...


Dus als jullie ons missen dan zitten we lekkr muziek te luisteren ... 

We hebben wat uurtjes luisterplezier voor de boeg met ....


Di-rect "Wild Hearts 

Lenny Kravitz"Createst Hits 

The Shadows "Apache

Nat King Cole "Ramblin Rose 

Persy Sledge  " The best Off 

Cosby Stills Nash & Young "Deja Vu .. Limited Edition

Willie Nelson and Family "Lets Face the music and Dance 

Danny Vera " Pressure Makes Diamonds 

Engelbert Humperdinck "King of hearts 

Engelbert Humperdinck "His createst Hits 

Dire Straits " 

Dus see yall laterssssssssssss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten