zaterdag 16 oktober 2021

Nieuwe paardjes ...Donderdag 13 okt

Vandaag in de Focus " Nieuwe paardjes ...Donderdag 13 okt ... 


Vanmiddag komen er twee paardjes /Pony's het team manegepaarden versterken 

En ik ben er life bij another Purk from the job ...

Als de trailer aan komt is er niemand in de kantine 

Dus alle tijd om de twee nieuwelingen te verwelkomen 

Ze stappen wat onwennig uit de trailer 


Wat niet gek is nadat je van je vertrouwde plek weggehaald wordt

Op vervoer gezet wordt en op een onbekende plek aan komt 

Als eerste kwam het witte ruintje uit de trailer wat een leukie 

Maar dan stapt er me toch een leuk merrietje uit 

Echt een plaatje om te zien type mini paardje 

Ellen is meteen verliehieft haha 


Ik doop ze voor nu Skitle en Dorito

De namen moeten nog officieel verzonnen worden .,.

Ze staan in de containerstallen dus ze zien meteen alles 




T witje de Ruin blijkt meteen een kroelert te zijn 

Mijn favo is wat afwachtender .. en das goed meis 

Kijk maar eerst ff de kat uit de boom hoor 





Waar ik voorheen met hondenkoekjes op zak liep

Haha loop ik nu met paardensnoepjes 

Elke dag even mijn favo paardjes een aai en n snoepie brengen 

Floris Leen en nu ook Skitle en Dorito .... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten