woensdag 9 september 2020

Zombi ..... Donderdag 4 vrijdag 5 en Zaterdag 6 sept...

 Vandaag in de Focus "Zombi   donderdag vrijdag en zaterdag...


Tja over de afgelopen 3 dagen valt er niets te melden ..

Ik heb een migraine aanval gehad from Hell 

En heb bijna 3 dagen als n zombie op bed gelegen of  op de bank gezeten

Niets hield ik binnen zelfs de pijnstillers niet ..

Licht geluid zelfs geuren kon ik niet verdragen bah bah ,..


Lex heeft vrij genomen om mij te verzorgen en natuurlijk de dames bull en de rest van het vee

Nou dan weten jullie wel hoe erg het geweest moet zijn..

Dus mijn excuus voor het niet up to date zijn met de bloggs 

Had simpelweg nergens energie zin trek of de puf voor ....  


Some say ... je doet weer te veel 

Some say ... Je moet beter naar je lijf luisteren

Some say ... dat ik het erfelijk onderlegd georven heb ( das een feit )

Some Say ....dat de aanvallen na je 50 ste minder gaan worden

Nou dat laatste hoop ik van harte.,...



Of ik ze krijg door stress of een te volle agenda of levenstijl 

Remains to be seen ...

Ben in elk geval blij dat deze voorbij is ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten